רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ביטוח לאומי פיצויים

ביטוח לאומי פועל כחברת ביטוח לאומית, וכאן הוא משמש גם כמעניק פיצויים על מקרים שונים ומגוונים לכל אלו שנמנים עליו- ובכלל זה תושבי מדינת ישראל ואף עולים חדשים. לדוגמה- מדובר גם על פיצויי פיטורין, פיצויי תאונות עבודה, פיצויים על תאונות אישיות וגם על הטבות וקצבאות אשר התשלום שלהן המחולק למבוטחים נקרא גם הוא "פיצויים". כשריד למערכת בירוקרטית ענפה, הרבה פעמים אנו נתקלים בטפסים אותם עלינו למלא ובפקידים נרגנים שמונעים מאיתנו להבין מהן זכויותינו מאותה רשות. מהם שיעורי הפיצויים המוכרים לנו? כיצד מאבחנים נכויות ומתגמלים עליהן? מה עליי לעשות על- מנת לקבל את אותם התגמולים?

לדעת לדרוש מביטוח לאומי פיצויים
כדי לדעת מה מגיע לנו, תמיד רצוי להתייעץ עם עורך דין בתחום המתאים. למשל אם עשיתם תאונת רכב בדרך לעבודה- הרי שכאן תצטרך את שירותיו של עורך דין עבודה וכו´. מכאן- יש לפעול על- פי הכללים הנהוגים באותו הענף הספציפי. ישנם גופי סיוע חינמיים לצורך כך שקמו לעזרת אותם מבוטחים, ועוסקים במימוש זכויות מול הביטוח הלאומי. קיימים גם פורומים ואתרי אינטרנט אשר אמורים לעזור בנושא, אולם באותה מידה קיימים גם גופים פרטיים אשר בכוחם לסייע לאותם סימני שאלה, ולסייע לכם בתביעת הביטוח הלאומי מ-א´ ועד- ת´ כאשר לאותו עורך דין שילווה אתכם ישנו ידע הקיים בתחום אליו אתם פונים בדיוק. אותו עו"ד יוכל אף להנחות אתכם מה עונים לחוקרי ביטוח במידה ופונים אליכם, כדי להפיק את הסיוע המירבי מהביטוח הלאומי.

לדרוש מביטוח לאומי פיצויים ובמקביל מחברות ביטוח אחרות
במקרים שונים מבוטחי הביטוח הלאומי ביטחו את עצמם בפוליסות פרטיות באופן עצמאי או דרך מקום עבודתם. במקרה הזו יתבעו את חברת הביטוח במקביל, ואם יזכו בתביעתם יפוצו אך לא יקבלו כפל פיצוי, אלא רק עבור הסעיפים הנוספים לאלו שנזדכו על ידי ביטוח לאומי.

מפת אתר | צור קשר